wtorek, 19 czerwca 2012

Łóżko tapicerowane WAVE

Jeśli jesteś fanem nowoczesności w wydaniu raczej eleganckim, to łóżko Wave będzie idealną propozycją właśnie dla Ciebie. Jest to łóżko tapicerowane wykonane z niezwykłym kunsztem i stylem. Jak żadne inne emanuje elegancją, a jednocześnie prostotą. Wykonane ze skóry Eco, nadaje wnętrzu luksusu i naprawdę wygląda bardzo efektownie. Na pewno jest to jedno z piękniejszych łóżek jakie widziałam, a uwierzcie mi, że widziałam ich sporo! Myślę, że osoby, które są już właścicielami tego łóżka do sypialni podzielą moje zdanie. Świetnie prezentuje się w dużej i przestronnej sypialni, jak i w niewielkiej, ale przytulnej. Dzięki temu, że dostępne jest w wielu wymiarach, możemy dopasować je niemalże idealnie do swojej alkowy. Pewnie wielu z was zauważyło jeden element łóżka, który przyciąga wzrok i jest nieprzeciętny. Oczywiście mam tu na myśli zagłówek. Osobiście jestem wielką fanką zagłówków, a ten z całą pewnością podbił już moje serce.  Łóżka Stolwit, ogólnie są bardzo piękne i nowoczesne, ale łóżko Wave przebija wszystkie, bynajmniej moim skromnym zdaniem!:)  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz