poniedziałek, 28 maja 2012

Łóżko BOX SKY Korpus

Kiedyś w jednym z warszawskich hoteli spałam na łóżku, które nie dość, że było bardzo wygodne, to jeszcze bardzo interesująco wyglądało. A ponieważ właśnie jestem na etapie odświeżania wystroju sypialni, postanowiłam znaleźć odpowiednik tego łóżka do sypialni. I udało się! Jest to tzw. łóżko kontynentalne, znane również jako Multisystem Box. Korpus Box SKY składa się z podstawowego materaca Skandynawia Kieszeniowy Jednoczęściowy. To już może być samodzielne łóżko, ale ja polecam dokupienie materaca z szerokiej i licznej kolekcji materace warszawa. Korpus tego łóżka jest tak przystosowany, że możemy zamontować zagłówek, dokładnie taki jaki chcemy. Ja wybrałam zagłówek Z-15, wykonany z czarnej skóry Eco, który nadał mojej sypialni szyku i luksusu. A poza tym jest wspaniałym podparciem pleców, podczas czytania książki przed snem.

Myślę, że wybierając właśnie to łóżko do sypialni, dokonałam idealnego wyboru. Jest centralnym punktem mojej sypialni i nadaje jej przyjemnego charakteru. Jest właśnie takie jakie miało być, jest po prostu idealne. Polecam wszystkim łóżko BOX SKY Korpus.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz